Kaarten Bestellen

U kunt via de website kaarten aanschaffen en betalen. Het werkt eenvoudig:

  • Klik via de agenda op het evenement waarvoor u kaarten wilt aanschaffen
  • Onder aan de pagina kunt u aangeven hoeveel kaarten u wilt aanschaffen. Vul het aantal in en druk op ‘toevoegen aan winkelmand
  • bekijk daarna de link ‘Ga naar winkelmand‘, hier voert u uw contactgegevens in.
  • Is alles ingevoerd ? Druk dan op ‘Plaats bestelling‘.
    • Bent u VIP lid dan betaalt u niet maar plaatst u een ‘reservering’. Deze ontvangt u in uw email box.
    • Bent u geen VIP lid, dan dient u direct af te rekenen. Dit kan uitsluitend via een gratis PayPal account (lees hieronder meer). Nadat de betaling is afgerond ontvangt een bevestigingsmail met daarin een link naar het betalingsbewijs en een link naar uw ticket.
    • Print uw ticket uit en vertoon deze aan de kassa wanneer u het optreden bezoekt.
    • Let op: bij sommige mensen gaat de bestelling direct door naar de SPAM Email box… check deze ook even alvorens opnieuw te bestellen of trek aan de bel via een mailtje naar ‘reserveren @ muziekpodiumdjs.nl’
  • Bestellen kan tot uiterlijk 4 uur voor aanvang van het concert op de dag van het evenement.
  • Wilt u niet bestellen maar gewoon liever aan de deur een kaartje kopen, dat kan… mits nog beschikbaar. In dat geval: betaling aan deur kan zowel contant als via PIN aan de kassa op de avond/middag zelf. Wij geven echter de voorkeur aan PIN betalingen.

Een gratis PayPal account

  • Betalingen op onze website lopen via PayPal. Voor ons is dat heel eenvoudig en bovendien heel veilig (ook voor u). Een gratis account maakt u aan op www.paypal.nl
  • Koppel simpel – eenmalig – je bankrekening of creditcard, en bepaal zelf of je aankopen worden afgeschreven van je bankrekening, creditcard of PayPal-saldo.
  • Het is zelfs mogelijk via iDeal geld te storten op een paypal account en vervolgens te betalen.